blogger. ? yeah. thats my hoby. :)
Powered By Blogger

05 March, 2010

ehh , tension kot., grr., ! -_-'''

yeah ! sehri suntuk tension kat skolah rinie.,
cite di mcm nie ,
time reht , nk turun uhh punye ah semangat nk tau dok dlam bas num brape nk g stadium uhh.,
bce punye bce , belek punye belek ,
nme aku xde ,
dh sdah , ape cer plak nie enn.
xpe ahh, g jumpe puan ainur.,
ngan iman n acap , coz nme dorng pon xde,.
dh masok blik sukan , cekgu ckap , kalo xde nme
jgan crik cekgu.
crik cekgu umah sukan.,
xpe ah, g crik cekgu umah sukan.
cikge salmah , yg chantek2 uhh.,
ermm , jumpe2.,
cekgu settel kan dak2 laki nye dlu. bru aku.
fuhh,, ! naseb baek aku xnaek bas ngan dak atlit.
coz mamat2 tdie kna campak dlam bas atlit.,
haha !
pdan muke korng weiy., !
terutama iman !
ahaha !
ngee, :) soryy iman !
but aku kna cmpak dlm bas 11.,
grrr., ! aku sorng , xde kwan !
ahh ! sengal !
salu song2., xpe xpe., dh biase., !
ermm :(
tdie mse rhat pon , bkan dorng nk tlong ,
naseb baek ade milah.
thankz milah , ily!
ngee :)
erm , so berharap supye esok bole lpak together2 ahh.,
korng tinggal kan aku , meman kna sup ngan aku !
grrr !