blogger. ? yeah. thats my hoby. :)
Powered By Blogger

26 March, 2010

EXAM la weiy.. ! =,=''

haiyahh ,
exam owh.
besh gile ! HAHA !
ehh serius doe !
heee.

exam *sej pling beshhh !
cekgu baby kasi bukak bku.
then bole plak bincang2.
ehhh , normal la weiy.
klas akaun dn klas yg lain2 pon mcm tu gak.
ape cerr enn. ?
HAHA !
*dak2 klas akaun , jgan mrah. CONTOH SAHAJA. :)

yg *math plak ,
lgi sengal ! aku ta tau nk wat cam mne owh.
*shit la.
ta suke math doe. !
hentam je . bgus enn.
ogive aku pon dh jdi gunung ta siap !
HAHA ! :)

paling besh *bm n *pd.
bcoz ta de tiru2. HAHA. !
senang plak. aish , suke aku.
haha.
love exam bm n pd owh.
hee. :)
insyallah bole dpat A. :)

yg lain aku redho je owh.
ehh , tpi enn. markah sains aku bole than lah.
38% je pon. sme eila . !
~give me 5 skit eila. ! haha.
ish , bersyukur lah enn.
hee. :)

tpi enn , awan ngan bakpin.
bapak ahh korng gile weiy !
nk bangge plak. ! ehh blah ahh.
dpat 40 je.
*jwab exam ngan jujur tape ah ! aku bole support korng.
tpi , aish. ta nk ckp ahh enn.
then bdak pling NERD dlam klas.
chan yi liang !
weiy bdak. mcm mne ko bole dpat 50 lebh exam sains ko huh. ?
meniru mcm awan n bakpin gak ke. ?
HAHA !
~jaht aku , aish.
ntah ah , mlas nk ambik tau.
korng nye dose. bkan aku.
*ehh , aku pon ade meniru gak , tpi bkan sains ahh.
SEJARAH je pon..
hee. :)


oke , exam pe lgi ehh. ?
yeah ! *PI ?
ta yah exam lah weiy.
abis cite. HAHA ! :)
ustazah cuti bersalin , dpat baby bru.
hee. :)
aish , bile nk exam nie weiy. ?
nota pon bnyak ta de.
then , waktu *pi je kna merempat kat library.
sbb. ? sbb klas bdak2 MORAL gune.
btw , doa supye ustazah msok skolah cpat2 ehh .
amin. !