blogger. ? yeah. thats my hoby. :)
Powered By Blogger

25 March, 2010

my besday ! :)

hepi besday to me ,
hepi besday to me ,
hepi besday to nurul shamira ,
hepi besday to mee.. :)

*yeah ! ko dh tua lah mira.
HAHA! :)

ehh guys ! thankz doe spe yg wish n give me presents.
wahh , suke gile. hee :)

first yeah !
of course nk says thankz to my family first rite.

ibu , ayah , abg gile :)
time aceh sbb wish hari jadi adik.
ibu n ayah , thankz bg adiah mahal uhh ! hee. :)
then , maksu
! thankz bg adiah mahal mcam tu gak.
waah , adiah maksu paling besh. hee. :)
*bkan memilih yee.
atok , thankz bg ang pau uhh.
hee.
then maklang , thankz atas doa maklang uhh.,
adik akan berusaha untuk uat ape yg maklang
katekan itu, yeah ! :)

oke , next.
my BFF
. korng ! thankz AGAIN.
hee. :)

*my geng.

oja , syazana , nek nab , mai , dayu , zati , gigi .

dn ALIEN ! :)
thankz darl. :)

*my hot classmate .

milah , afzani , eila ,
eyna , sofea , te-ha .
dn , dak2 laki yg tolng nyayi kan untuk aku uhh. !
hee. :)
~yeah , classmate aku nye wish speacial skit ,
depa semua nyayi skit kat aku. pehh. !
terharu ng0k + segan.
HAHA. :)
blushing2 pipi aku time tu.
*poyo !
ehh thanzk owh. syng korng ngok.
!
ehh , *milah thankz bg teddy bear keychain kaler PINK uhh.
hee. :)

then .
*my lovely fren
mimiMALIK , afina , nadia J ,

ta sangke korng ingat besday aku owhh. hee. :)
thankz ehh.

and ,
kaka2 , adik2 , n my fren.

kak dyla, kak ama, dik syeera, dik nina, dik qila, tyma, intan,
abg capik , fakha *sme besday ngan aku plak. haha. :)
tima aceh guys.

last one
*speacial fren.

mior mohamad zariff bin zarisham
ehh , thankz sbb nyayian anda yg ta begitu mempesona uhh.
HAHA ! :)
tpi membahagia kan.
*ehh , aku poyo. kan. ? HAHA ! bongok tol mira nie ~
ehh , hadiah. ? ta bg pon ta pe
*tgah serius nie. hee. :)
adiah next year je bg oke. owng ta arap pon dpt adiah.
dpat nyayian dn doa anda pon dh ckup.


btw , thankz AGAIN korng .
sbb uat ari speacial aku sgat bhagia.
ngee. :)
syng plus plus kat korng. :)

*nme spe ta de. ? soryy eh. ta ingat dh. bnyk sgt owh.
~ cehh , bajet je aku nie. HAHA. :)