blogger. ? yeah. thats my hoby. :)
Powered By Blogger

29 March, 2010

kebatakan pergi ke giant damansara, :)

HAHA !!

kebatakan. ? what is that ?
huh. batak la weiy , kalo batak pon ta tau sush nk idop.
hee. :)

weiy ! aku nk kate kaki shopping , ta jgak.
tpi kalo dh kuar beli barang dapur smpai giant uhh ,
memang ta senang duduk ahh bpak aku.
*dh kate bapak aku yg nak bayar , memang ta senang duduk ahh pon.
hee. :)

oke , 4 short je. :)

lokasi ; giant damansara :)
dengan spe ; ayah , ibu n abg gila. * abg gile rajin plak nk ikot. hee. :)
bajet ; 200++ , ya allah. normal kee. ?
agak ahh , dh ahh adik beradik dua je.
kalo adik beradik 5 orng. ?
aku ta tau nk kuar bpe bnyk lgi bajet.
*tpi bapak aku hanye mampu menggeleng kan kepala sje apabila
mengeluar kan duet , dn meghulurkan nye kepda cashier yg bertugas. hee :)

ade kejadian yg tidak di ingini berlaku. ?
YESSS ! ade. bongok !
haha.
grr. ! geram je.
aku nk beli cermin , nk letak dlam kelas
*yeah ! kelas. what ? salah ke. ? bdak2 pd yg nak.
HAHA , ! oke lah kan ?
nnti awan n bakpin dn lain2 ta payah susah nk pinjam
cermin kecik aku tu dh..
yeah !
oke , sambung.
time nk byar semua brang ,
tetibe abg cashier uhh dh gelabah , sbb ape. ?
sbb cermin uhh ta leh punch , i mean ta leh nk kire sekali.
then abg tu nk g suh mamat lgi stu nie tukar ,
but my mom n my dad say
ta pyah lah.
aku pon ape lgi. ? ta pyah beli haaa pon.
owhh , *shit.
dh semangat nk bwak g skola untuk dorng ,
tetibe ta bole beli plak.
alahai , bkan rezeki korng lah nme nye tuu.
hee. :)

nk balik , keta penuh.,
abg gile beli cermin , ltak dlam bilik die.
naseb baek murah , hee. :)
aish , keta dh lah full.
perut pon full owh. HAHA !
g mkn kat chicken rice shop.
but , my dad je mkn nasi ayam,
yg lain , mkn bende lain.

yeah ! aku suke g sne , sbb ape ?
ade kedai muzik. gitar beb !
OMK. nk beli doe. !
tpi kna belaja dlu lahh.
alahai.
dpat tgok je.
then ade stu kedai nie , jual tedy bear. pehh besar punyaaa.
comel gileee. hee. :)
geram doe.
papepon , hepi gile.
ngee. :)

ehh , anyway. thankz BAPAK.
*salu panggil ayah lah. tpi kalo bab nk memerli kol BAPAK je.
ngee :)
belanje kami dn kami dn kami yee.
love u.